Kategorie

Warunki reklamacji

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje:

1. Nazwa i model produktu

2. Numer seryjny ( wybity na ramie bądź odczytany z karty gwarancyjnej )

3. Data zakupu 

4. Imię i Nazwisko zgłaszającego

5. Adres korespondencyjny wraz danymi kontaktowymi (telefon, email)

6. Numer faktury zakupu

7. Rodzaj uszkodzenia – dokładny opis usterki wraz z zdjęciami

 Zgłoszenia reklamacyjne proszę wysyłać w postaci maila  na adres: lukasz@balian.pl

Wszystkie reklamacje realizujemy tylko i wyłącznie na podstawie potwierdzonych zgłoszeń meilowych bądź telefonicznych. W mailu prosimy o podanie niezbędnych i wyczerpujących informacji dotyczących zgłaszanych przez Państwa problemów. W przypadku jakichkolwiek problemów z opisaniem usterki prosimy o kontakt telefoniczny.  Mogą Państwo także skorzystać z poczty tradycyjnej bądź też fax, tym niemniej prosimy liczyć się, że w tym przypadku proces realizacji Państwa zlecenia może ulec znacznemu wydłużeniu.  Po otrzymaniu wszystkich niezbędnych informacji i zaznajomieniu się z Państwa problemem przekażemy informacje zwrotną o dalszych możliwych czynnościach naprawczych, dacie i możliwosciach pozytywnego ich rozwiązania.  

W przypadku uznania reklamacji przez producenta, towar zostanie naprawiony w najszybszym możliwym terminie,  lub zostanie wymieniony na wolny od wad, a w przypadku gdy będzie to niemożliwe (np: brak danego asortymentu) zaoferujemy  do wyboru inne dostępne w sklepie towary lub zwrot pieniędzy na konto.  Informujemy, iż nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem. Paczkę z reklamowanym towarem wyślij na adres naszej firmy.  Prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem nadania bądź też za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. W zdecydowanej większości zalecamy wysyłanie reklamowanych towarów w oryginalnych opakowaniach, gdyż nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego spakowania i transportu reklamowanego produktu.

Zgodnie z art. 3 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823) istnieje możliwość rozwiązywania sporów konsumenckich polegających na umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony, przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu lub rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania. Właściwym podmiotem uprawnionym do rozstrzygania sporu dla sprzedaży są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe zasady postępowania w tym zakresie określa ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuje